bara en början

mitt internet är totalt koko idag. Skriver lite smått och gott medans jag kollar på criminal minds & hoppas att inlägget sparas, annars blir jag aaaarg. Gårdagen spenderades i stort sett hemma i den varma hemska solen utan något resultat & sen var jag även i stan med min bror & gick runt lite, åt bl.a på pasta vagnen.

Idag har ja vart i skolan & vi har haft donnerrace dock så var jag inte med i någon aktivitet men hade roligt ändå. Åkte in till stan vid 12 med tini, jossan & fanny och gick på stan med fanny & elin efter, jag & elin gick och solade, bara för att få igång brännan lite & sen gick vi på stan. Fick med mig en bikini överdel faktiskt. Åkte till follingbobrottet & badade med Elin, Hanna och Moa & sen hämtade pappa mig & så åkte vi hem. Just nu kollar ja på criminal minds & snart blir det sova. Imorgon kommer min bebis hit. Ilöööveit.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0