All of the beautiful people, shining like diamonds, they've got no problems. Always smile for the camera, stealing the spot light, living the highlight

okej jag har inte bloggat på 5 dagar men det är okej, för min del iallafall.

I onsdags kom min älskling hit, mötte upp honom efter jobbet & så åkte vi hem.
I torsdags jobbade jag & sen åkte ja hem & umgicks med min älskling.
I fredags jobbade jag, åkte hem efter jobbet & mysade & kollade tv med min älskling
I lördags (igår) så vaknade vi tidigt, åkte till stan & gick på stan med min syster & hennes barn, gick runt lite överallt, köpte en t-shirt (SNYGG!!) kom hem vid 6 ungefär, åt jätte god mat & sen tjockade vi oss hela kvällen, bl.a till MR-bean & She's out of my league.

I morse vaknade vi vid halv 12 ungefär, åh vad skönt det var att sova, idag är de söndag, inget mer & säga om det men de är fint väder iallafall! Ska snart ta moppen till västergarn & fota lite fina bilder med min älskling, lägger upp de på bloggen senare, om något duger. Sen blir de att laga kycklinggratäng.

PUSS


Sommar i västergarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0