we can leave the world together, we are good for eachother.

dagen har gått till så att ja begav mig till skolan vid 8, hade svenska lektion & kollade på en film som ja sen fick hemuppgift där ja skulle skriva vad filmen handlade om osv. Slutade tidigare så mamma hämtade mig & så åkte vi hem. Solade en massa utan resultat & kollade lite smått efter nya saker till mirakel, ska bl.a införskaffa transportskydd nu när vi kanske ska börja träna & sen ska ja köpa ett nytt träns & nytt täcke, hittade ett gudomligt träns på hööks för 550 spänn, inte de billigaste men men. Har lagat mat också , korvstroganoff blev de, helt okej,. Har även varit & badat med min älskling & de va faktiskt inte så kallt som man skulle kunna tro (tog lite bilder som möjligtvis kommer upp ikväll) & så just nu kollar ja på project runway & undrar vart min bebis tog vägen. hmm.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0