fake it and you'll make it

Har varit en lång dag idag. Skolan klockan 9 , mamma hämtade mig vid 10 & körde in mig till stan, körde en körlektion vid halv 11, lilla uppkörningen faktiskt & vi kom fram till att ja skulle köra 2 lektioner till , en innan jag kör upp & en samma dag som jag kör upp. Åkte sedan tillbaka till skolan & serverade & sen in till stan vid halv 2 igen för risk 2! var askul att snurra runt & sladda, följer nog med fanny ut på isen i vinter! Tog en sväng förbi Etage & hälsade på fina Frida & Janne & sen vidare till bussen & hem. Har ätit pasta nu på kvällen & sen gått en sväng med hundarna & isak. Just nu kollar jag på criminal minds & snart är de unforgettable. Sen sova.

Ska bo i stan hela helgen hos min morbror medans jag jobbar på Etage så kommer förmodligen inte blogga något. Jobbar iallafall imorgon kväll från 4 & sen lördag från 4 & söndag från 11 så är hemma mot söndag kvällen någongång.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0