forgett it all

har inte bloggat på 4 dagar, brist på saker att skriva om väl.

Åkte hem från nynäshamn i söndags på kvällen, under dagen umgicks vi med amanda & jens & vid 8 åkte jag med båten.
Skola i måndags, hade foto men de va lika meningslöst som alltid, körde in till stan med mamma & handlade & sen hem igen.
Tisdags, skola & sen risk 1, va helt okej faktiskt, inte så jätte tråkigt som jag trodde.

Idag har jag varit på stelor med klassen & förberett inför vårat projekt då vi ska hålla öppen restaurang torsdagar & fredagar från vecka 47 till vecka 51 tror jag. Bara att komma dit om ni är sugna på lunch någon dag. Åkte till stan efter skolan & köpte en skjorta att servera i, blev en likadan som jag har vit men svart den här gången. Har inte fotat något nu dom senaste dagarna så de blir inga nya bilder.

Imorgon är de Stelor igen och efter det risk 2, spännande!

puss


old and fabulous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0