another day

Har inte bloggat sen fredags men har varken haft lust eller tid. Under fredagskvällen blev det inte mycket sömn pga, rätt så jobbiga anledningar. Blev sena till GGN på lördagen & jobbade sen till 1 ungefär. Hem & duschade & sen vidare till Etage för att jobba, gick jätte bra & var jätte kul. Slutade vid 9 så åkte med bussen hem halv 10. Hade myskväll med min älskling & såg film. ♥
Söndagen tillbringades hemma hemma hemma, sov ut till 12 ungefär & sen åkte vi till stan & storhandlade med pappsen. Åt god mat på kvällen & bara mysade.
Skola på Måndagen men slutade en timma tidigare, min älskling hämtade mig & vi gjorde väl inget speciellt under resten av dagen.
Idag vaknade jag med världens huvudvärk & hästen min var på upptäcksfärd utanför hagen, så typiskt honom. Stannade iallafall hemma för de verkligen snurrade i huvudet. Åkte till stan med min älskling vid 3 & lämnade av min älskling & sen teori vid 4, kände att de var väldigt kämpigt men jag klarade mig igenom det & nu på kvällen mår jag mycket bättre. Har sett på desperate housewives, bästa någonsin? & snart ska ja väl lägga mig & sussa.
Imorgon hämtar fanny mig här hemma & sen åker jag väl till stan för att komma vidare hem sen, funderar på att gå lite på stan men gör verkligen för mycket impuls köp, har viktigare saker att prioritera är vad jag gör nu, bland annat att ha en sadel hade varit bra. Inga mer kläder för mig, nu är de hästen som gäller.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0