mobilblogg

Konstigt att man måste ändra ställe att skriva på när man bloggar på mobilen. Idag har jag vart i skolan och haft information inför resan. Slutade direkt efter de, alltså halv 10.åkte med jossan in till stan och köpte lite nödvändigt inför Mallorca. Åkte sen hem till jossan och byggde ihop jätte söta bord som Alicia skulle få i födelsedagspresent :) tog bussen hem vid halv 4 och värmde upp köttfärssås till mig och pappa när jag kom hem. Har fixat lite med djuren och i stallet ikväll. Sen blir det idol med chips och dip och ett stort glas Cola! Mums. Imorgon ska jag kanske in till stan med fanny annars ska jag tillbringa all min tid med älskade hästen. På söndag också för den delen. Sen ikväll ska jag nog även beställa vintertäcke till mirakel! Puss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ny bloggdesign uppe! :) Cheka in och komentera vad du tycker om den! :)

2011-10-07 @ 21:28:06
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0