nöjd nu Eve?

Idag vaknade jag av en gnällande hund klockan 5 som skulle ut & sen ha mat. Somnade om & vaknade hela 10 minuter för sent men hann till skolan ändå. Åt frukost, borstade tänderna, sminkade mig, latade mig framför tvn & tog sen på mig ytterkläderna för att bege mig till skolan! (intressant nog Eve?) Hämtade ett paket med skal till mobilen & åkte sen vidare till skolan. Hade fotografering inför Stelor projektet runt 10 & sen projektarbete men det blev inte så mycket jobb. Åkte till stan efter skolan med Jossan, fick skjuts av mamma & pappa & juste! jag hämtade ett paket till , med mitt über snygga schabrak. Gick iallafall på stan med Jossan & sen så fikade vi. Satt på teorilektion från 4 till 6 & sen åkte jag bussen hem. Har ätit en panpizza till kvällsmat för de va allt jag fick, tydligen? och nu ska jag göra absolut INGENTING. Senare blir det CSI miami

Inte speciellt intressant men eve ville ha roligare inlägg..?

puss


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack, tack! Ja, den behövs kanske bytas ut nu mot lite mer höst. Men man vill ju ha kvar sommaren, so länge som möjligt! Den gör ju en så glad! :)

2011-10-06 @ 21:40:31
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0