one last call

Har inte hunnit blogga sen i tisdags men vem bryr sig!

Åkte in till stan i onsdags med mamma & pappa, köpte ny mobil (!), åt lunch med mamma & pappa & sen var jag en sväng förbi mommo. Träffade elin lite senare & gick på stan men hittade inge speciellt. Hade körlektion vid halv 5 & åkte sen hem med elin & lagade mat & så sov elin här.

Hade skola på torsdagen & gjorde i stort sett ingenting. Min älskling kom vid 3 men jag var inte hemma förens 7 pga teori lektion.

Igår var jag i skolan & så åkte vi & köpte serveringskläder i stan. Åt god mat med min älskling & hade mys helt enkelt.

Har köpt lite små saker nu på senaste tiden så tänkte lägga in bilder på mina senaste inköp.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0