watch it all fade away

Packar inför morgondagen då jag drar till min älskling i nhamn över helgen, saknar honom så. Mycket att ha med i en liten väska men det får gå, ska få med kameran & datan också haha.

Har vart i skolan idag & haft religion hela dagen som inte är någon speciell höjdare, slutade halv 3 som vanligt, handlade pizza med mamma (woho) & sen begav vi oss hemåt för lite städning på vinden. Hade möte i skolan om mallorca resan vid halv 7 så kom hem för 2 timmar sen ungefär. Är ovanligt trött nu för tiden , kan de va för jag är van att lägga mig så tidigt?

kommer inte vara så aktiv i bloggandet nu i helgen men ska försöka att hinna med lite då & då, vi får se! & har jag med mig kameran så blir det massa bilder på mitt hjärta som jag saknar så otroligt mycket just nu.

puss

JUSTE, har funderingar på att köpa en vinterjacka av märket fjällräven, ni vet dom tunna gröna? kostar 2500, frågar är om det är värt det.


en otroligt fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0