I will never win this game without you

Började dagen med skola, mattelektion, blev nästan färdig, bara några frågor kvar. Åkte till stan med Fanny & Josefine efteråt, tog en lunch på Etage, bytte julklappar (jag fick två jätte söta muffins i porslin med lock, josefine fick en massa öronhängen & Fanny fick en ring + öronhängen) Gick även igenom projektarbetet för att komma någonstans. Var förbi & kollade apu platser också & ska till Wallers imorgon för att prata mer med dem! Tror de hade varit ett riktigt bra ställe att vara på. Fanny skjutsade mig hem sen iallafall, vi åt ett litet mellanmål & kollade tv hemma hos mig & sen slog jag in några presenter till Isak som fyller år om en vecka + en dag. Under kvällen har jag & pappa ätit färdig pizza & varit ute vid djuren & gett dem mat. Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt, kolla några serier tror jag, funderar på pretty little liars men är väldigt sugen på att se criminal minds , har dock sett i stort sett allihop!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0