Måndag & Tisdag

Igår gjorde vi inget speciellt. Var en sväng nere i centrum med Dennis & Filip, kollade i lite affärer, köpte nästan en tröja men ångrade mig, ville ha en grå men de fanns inte! Åt min favoritmat till kvällsmat, spagetti & köttfärssås, mumma. & sen tjockade vi oss med grönsaker & dipp på kvällen, kollade på film också , the pacifier.

Idag har vi varit inne i Handen med käraste Josefin Andersson, längesen jag träffade henne men allt var precis som förut, underbar människa! Åkte med Therese & Dennis för att hämta en bilbarnstol efteråt & var väl tillbaka runt 6 någongång., Har tvättat lite kläder, ätit makaroner & korv & just nu är min älskling iväg med Jens & hämtar några högtalare. Jag ska nog spela the sims om jag får igång det.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0