små lätta moln, ser jag på min himmel, min himmel som är blå.

Har varit i Farsta idag & shoppat lite. Åkte dit runt 12 & gick runt till 4 någongång. Fikade även på något café, ingen aning om vad de hette, fick gigantiska mackor iallafall. Fick med mig ett par svarta jeans till mig själv från bikbok, en födelsedagspresent till Isak (hemligt), en blå adidas tröja till Neo, allergitabletter & försenad julklapp till Fanny. Tänkte ta kort på allt... men orkade inte :) Nu på kvällen har vi i allafall bara hunnit äta mat, de blev finmiddag - oxpytt! gott. Vet inte vad vi ska göra resten av kvällen, ta de lugnt väl .
puss





lite mysiga bilder från julhelgen :) mobilbilder dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0